01 juni 2015

Sammanfattning april & maj

Eftersom jag missade att göra en uppdatering i april kommer här en uppdatering på vad jag läst i april och maj.
 
Läst april + maj 
 
  • Hemliga BK - Tom Palmer
  • Jag kallas Jon - Malorie Blackman
  • Split second - Kasie West
  • Persepolis - Marjane Satrapi
  • Iggy 4-ever - Hanna Gustavsson
  • Miss Hyde - Imogen Bold
  • Spökena på Clawstone castle - Eva Ibbotson
  • A clash of kings - George R. R. Martin
  • The adventures of Tom Sawyer - Mark Twain
  • The secret life of Walter Mitty - James Thurber

Antal böcker: 10
På svenska: 5
På engelska: 5
Rec.ex: 4
E-böcker: 2
Ljudböcker: 3
Grafiska romaner/manga: 2
Månadens bästa: Split second av Kasie West
Månadens sämsta: Jag kallas Jon av Malorie Blackman

 
 
Avprickade kaosutmaningspunkter: 1 stycken
  • Läs en bok med idrottsanknytning - Hemliga BK av Tom Palmer (fotboll)


Kommentar
Jag läste inte så mycket i varken april eller maj. Jag kände mig lite kreativ så jag pysslade en del istället vilket ressulterade i att jag hann lyssna igenom några ljudböcker. Jag kommer inte göra någon tbr för sommaren utan jag har en lista över böcker jag vill få lästa i sommar och kommer försöka pricka av så många böcker som möjligt på den listan, jag tänkte även försöka läsa ut alla böcker jag redan börjat på men vi får se hur det går med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar