13 september 2014

Nytt i bokhyllan & uppdatering

Först en liten uppdatering.
Jag läser just nu Otrohet av Paulo Coelho och Persuasion av Jane Austen.

Jag kommer inte uppdatera bloggen lika mycket som jag gjort tidigare på ett tag då jag har fått jobb, dock inte heltid men det tar ändå upp lite tid. Jag kommer försöka komma tillbaka till att lägga upp ett inlägg om dagen om ett tag men för tillfället kommer jag lägga upp något färre inlägg. Kommer nog inte hinna med två recensioner i veckan till exempel.

Nu till det inlägget egentligen ska handla om: ny köpta böcker.
Det är kulturnatten här idag och det bästa med det är att man kan köpa billiga böcker.
Biblioteket sålde böcker för 5 kr också såldes det lite begagnade böcker från antikvariat.
Jag kom hem 180 kronor fattigare och 12 böcker rikare.
Här är böckerna jag köpte:

1 kommentar: