03 september 2014

Läst augusti & September TBR

Nu är det september och dags att redovisa vad jag läst i augusti och vad jag planerar att läsa i september.

Läst i augusti
  • Legend - Marie Lu
  • Torka aldrig tårar utan handskar 3 Döden - Jonas Gardell (ljudbok)
  • Gone girl - Gillian Flynn
  • Kyss mig först - Lottie Moggach
  • The chocolate garden - Ava Miles
  • Tornrummets hemlighet - Niklas Janz
  • En enkel till Paris - Elena Balzamo
  • Everything Changes - Samantha Hale

Antal böcker: 8
På svenska: 6
På engelska: 2
Rec.ex.: 7
E-böcker: 5
Grafiska romaner/manga: 0
Månadens bästa: Legend av Marie Lu
Månadens sämsta: Kyss mig först av Lottie Moggach




September TBR
Jag ska försöka hinna läsa böckerna nedan. Det är en bok till utmaningen tre på tre och massa recensionsexemplar.
  • Persuasion - Jane Austen
  • Mrs Sinclairs resväska - Louise Walter
  • Livslägen - Julian Barnes
  • Otrohet - Paulo Coelho
  • Människor som ljuger - Malin Isaksson
  • Onsdagsklubben - Mary Alice Monroe
  • Och så kom du - Kathleen MacMahon
  • Mitt liv och jag - Cecelia Ahern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar