19 juli 2014

Booktube-A-Thon Dag 5

Jag har ändrat min TBR lite, kommer aldrig hinna läsa de böcker jag valde. Så jag har valt att läsa lite manga istället, så för utmaningen att starta och avsluta en serie tänkte jag läsa Kingdom hearts, läste första boken av fyra idag så det ska jag klara utan problem.

Jag läste även första Fairy Tail boken som jag funderar på att ha till bok till film utmaningen då den finns som anime. Men jag har inte bestämt mig än kan även ha den till genre du läst minst utmaningen då det var den första mangan jag läste i år och endast en grafisk roman, eller så har jag den till båda utmaningarna.



Jag läste även några sidor ur Ondskan men jag har inte riktigt någon lust att läsa den just nu så det går lite segt, men läste i alla fall 16 sidor, jag kan nog läsa ut den under booktube-a-thon om det skulle behövas.

Sidor lästa idag: 359
Sidor lästa totalt: 877
Utlästa böcker: 4
Klarade utmaningar: 2 (kanske 3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar