17 juli 2014

Booktube-A-Thon Dag 4

Fick inte så mycket läst idag heller. Har varit så trött hela dagen så har inte riktigt kunnat koncentrera mig. Men jag läste i alla fall lite grann, lite är bättre än inget. :) Jag håller på med Ondskan nu som är boken jag valt till bok till film utmaningen, ska alltså se filmen sen också för att klara den utmaningen. Har sett filmen några gånger förut och jag tycker den är bra, ska bli spännande att se om jag kommer gilla boken eller filmen mest.


Planen är att läsa ut den imorgon men vi får se hur det går. Jag fyller år då så jag ska fixa en tårta också får jag besök så kanske inte får så mycket lästid över. Jag har nästan exakt 200 sidor kvar så det kanske går.

Antal sidor lästa idag: 73
Antal sidor lästa totalt: 518

(Haha, såg att jag skrivit Booktube-A-Thon med e på slutet, har ingen aning om varför :P gick nog lite snabbt när jag skrev. Det är i alla fall ändrat nu. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar