12 maj 2020

A smart woman's guide to murder av Victoria Dowd


A faded country house in the middle of nowhere.

The guests are snowed in.

The murders begin.

Ursula Smart (not her real name) gate-crashes her mother’s book club at an isolated country house for a long weekend retreat. Joining them are Mother’s best friend, Mirabelle, Aunts Charlotte and Less, and Bridget with her dog Mr Bojangles. It doesn’t matter that they’ve read Gone Girl three times this year already. But someone has other ideas.

A body is found in the grounds.

Is a lone killer hunting them? Or has one of their own group embarked on a killing spree?

What they need is a guide to survive.

Omdöme
Det var en bra bok och det fanns delar som jag verkligen gillade. Men karaktärerna var väldigt svåra att tycka om, vilket gjorde att jag inte brydde mig om vem som var mördaren.
Dialogerna var bra och passande för den typ av karaktärer som var med. Det var ändå ett intressant mysterium och jag gillade hur det löstes.
Den är bra skriven och dialogerna fick mig att skratta ett par gånger. Jag tycker ändå att den är värd att läsa om man gillar den här typen av böcker.

Antal sidor: 270
Förlag: Joffe books (rec.ex. från Netgalley)
Utgivningsår: 2020
Betyg: 3

Köp den här: Amazon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar