09 april 2015

Sammanfattning mars & att läsa i april

Läst i mars

• Oracle av Michael H. Sedge
• Fangirl av Rainbow Rowell
• Huset mittemot av Alex Haridi
• Beautiful disaster av Jamie McGuire
• Fornnordiska myter och sagor
• En oväntad vänskap av Abdel Sellou
• The sleeper and the spindle av Neil Gaiman
• Black ice av Becca Fitzpatrick
• Himmelstrand av John Ajvide Lindqvist

Antal böcker: 9
På svenska: 5
På engelska: 4
Rec.ex.: 6
E-böcker: 5
Ljudböcker: 0
Grafiska romaner/manga: 1
Månadens bästa: Fangirl av Rainbow Rowell
Månadens sämsta: Oracle av Michael H. Sedge



Avprickade kaosutmaningspunkter:  1 stycken
  • Läs en bok om gudar. - Fornnordiska myter och sagor

Mars var en bra månad. Jag trodde inte att jag skulle hinna läsa så mycket men 9 böcker var inte så dåligt ändå.
Nu i april har jag knappt läst något alls hittills. Jag har börjat pyssla lite mer och har inte riktigt haft lust att läsa. Jag läser fortfarande en del och ibland lyssnar jag på ljudbok när jag pysslar.

Att läsa i april

• Varg bland vargar av Hans Fallada
• Järnprovet av Holly Black & Cassandra Clare
• Persepolis av Marjane Satrapi
• Hemliga BK av Tom Palmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar