01 augusti 2014

Läst i juli & augusti TBR

Här är de böcker jag läst i juli. En del av dem är recenserade.

Läst i juli
Antal böcker: 16
På svenska: 7
På engelska: 9
Grafiska romaner/manga: 6
Månadens bästa: Beautiful redemption
Månadens sämsta: Fairylicious

Jag tänkte börja göra en liten TBR. Jag kommer inte planera alla böcker jag ska läsa varje månad, men ett par stycken i alla fall. Här är de böcker jag planerar att läsa i augusti. Torka aldrig tårar utan handskar 3, Legend och Tännka snabbt och långsamt har jag redan börjat på.

TBR augusti
  • Gone girl av Gillian Flynn
  • Kyss mig först av Lottie Moggach
  • Legend av Marie Lu
  • Gissle Surssons saga
  • Fröken Julie & De lycksaliges ö - August Strindberg
  • Tänka snabbt och långsamt - Daniel Kaheman
  • Torka aldrig tårar utan handskar 3 döden - Jonas Gardell (ljudbok)
  • Alpha goddess av Amalie Howard
  • The catcher in the rye - J. D. Salinger
  • Animal farm - George Orwell
Blev tio planerade böcker den här månaden. Men fyra av dem är väldigt korta så jag är ganska säker på att jag kommer hinna läsa alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar