16 augusti 2014

Nicholas Sparks smycken

Någon gång ska jag köpa Nicholas Sparks berlock smycken. Har kollat på dem jätte länge men de har inte haft internationell frakt fören alldeles nyligen. Men de kostar en del så jag får vänta ett tag till innan jag kan köpa något.

Jag funderar på att skaffa det här armbandet (det kostar $40 = ca 275 kr)
Bild från Nicholas Sparks foundation collection


och sedan börja med berlocken för The notebook (det kostar $35 = ca 241 kr).
Bild från Nicholas Sparks foundation collection

Det finns för tillfället fyra kollektioner: The notebook, The guardian, The best of me och The longest ride. Jag antar att det kommer att komma fler kollektioner. Jag hoppas i alla fall att det kommer en kollektion för A walk to remember snart.

Genom att köpa dessa smycken skänker man pengar till Nicholas Sparks stiftelse som arbetar för att inspirera och förändra elevers liv genom utbildning, utveckling av kursplaner och livsförändrande internationella erfarenheter. 75 % av vinsten går till stiftelsen.

Köp smyckena här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar