10 juni 2014

En till uppdatering

Har haft fullt upp nu med att fixa lite inför min systers bröllop som är i helgen också har jag läst en hel del.
Har inte riktigt känt motivationen till att blogga, får se om det går över snart, men nu är det snart fotbolls VM så jag kommer nog inte uppdatera så mycket den närmaste tiden i alla fall.

Ska försöka uppdatera lite då och då om jag får något läst.

Jag har i alla fall läst klart två serier nyligen, har äntligen läst hela Harry Potter serien också har jag läst klart Engelsforstrilogin, två fantastiskt bra serier.

Jag har även några recensioner som väntar på att bli färdigskrivna så ska försöka få klart dem någon gång också.

Nu läser jag Grabben i graven bredvid av Katarina Mazetti som har stått i min bokhylla i evigheter, men den är under 200 sidor så det kommer nog gå snabbt att läsa ut den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar