24 november 2013

Tillbaka

Hej!
Var ett tag sen jag skrev nu så tänkte uppdatera lite.
Jag läser fortfarande Definitionen av liv av Anthony Marra och Analfabeten som kunde räkna av Jonas Jonasson.
För skolan läser jag just nu Pappa Goriot av Honoré de Balzac, sen ska jag läsa ca. 13 klassiker till den här kursen så jag har fullt upp.
Vi får se om jag hinner läsa ut någon av de andra böckerna snart, så det kommer upp en recension, jag kan inte lova något men jag ska försöka. Tror inte jag kommer recensera böckerna jag läser för skolan, kanske kan göra minirecensioner på dem, vad tycker ni?

I oktober läste jag fyra böcker det blir alltså 20 kronor till UNICEF.
Böckerna jag läste är:
Grimm Volume 1 av David Greenwalt m.fl.
Streaks of Blue av Jack Chaucer
Gycklarens arv av Kersti Vikström
Tusen bitar saknas av Katja Timgren

Vill även än en gång påminna om min tävling, har förlängt den till den 11 december så passa på att tävla för att vinna en bok som inspirerar. Bli inte avskräckt av att det är en e-bok eller att man måste bli medlem på en sida för att kunna ladda ner den, det är riskfritt och super enkelt. Klicka på länken och delta för att vinna Streaks of Blue av Jack Chaucer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar