01 oktober 2013

Januari TBR

Tänkte skriva en liten lista på vilka böcker jag hade tänkt läsa i januari. Tänker försöka göra en lista till varje månad.
Här kommer listan.
Marcus Birro - Släng alla kartor (rec ex, redan läst)
Nicholas Sparks - The lucky one (läser nu)
Sofia Hallberg - Mina fräknar (rec ex)
Sara Lövestam - Tillbaka till henne (rec ex)
Markus Zusak - The book thief
Jag är ganska skeptisk till att jag hinner läsa alla böcker då tillbaka till henne är ganska tjock, men jag ska göra mitt bästa.
Det kommer definitivt komma recensioner på recensions exemplaren, de andra får jag se om jag orkar.
Förresten så skickade de alla mina böcker utom en idag så de kommer på onsdag eller torsdag. Får se om jag orkar hämta dem då, men det tror jag. laugh Kan ju försöka tigga skjuts av pappa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar