23 maj 2020

The paradise factory av Jim Keen


She's a policewoman with a past. In a future ruled by AI, one bad decision could get her killed... or worse.

New York, 2055. Former UN Marine Alice Yu is a beat-down cop running from guilt in a bankrupt city. Brutally ambushed and left for dead, she's powerless to prevent a ruthless crime boss from abducting the partner she idolizes. Though it will cost her job in a world with 99% unemployment, she vows to bring him back from the lawless and forbidden Fourth Ward Territory.

Fighting through injuries and resurfacing trauma, Yu relentlessly tracks her mentor's trail. But when her PTSD flares in the face of a cartel death squad, her bloody background could spell her demise. And if she doesn't succeed, the entire city is doomed.

Can Yu save the man she failed, or will her quest for redemption become a suicide mission?

Omdöme
Det är väldigt mycket som händer hela tiden så den går snabbt att läsa. Man får följa två personer och jag tycker att man får bra kontakt med båda två. Jag gillade båda karaktärerna. Jag tycker dock att den kunde ha varit längre. Jag hade velat haft lite mer bakgrunds historia.
Den är helt klart läsvärd och jag ser fram emot att läsa nästa bok i serien, förhoppningsvis får man lära känna karaktärerna mer där.

Antal sidor: 202
Utgivningsår: 2020
Betyg: 4 av 5
(Rec.ex. från NetGalley)

Köp den här: Amazon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar